Workshop: Hybride samenwerken als team
Terug naar kantoor? Voorkom gedoe achteraf.
Na meer dan anderhalf jaar op afstand met elkaar samenwerken, willen veel medewerkers en teams terug naar kantoor. In de nieuwe situatie werken we gedeeltelijk thuis en op kantoor. Hoe maak je opnieuw contact met elkaar als je elkaar zo’n lange tijd niet (live) hebt gezien? Hoe maak je afspraken over hybride samenwerken? Blijf je doen wat je deed tijdens de Covid pandemie? Of grijp je de (gedeeltelijke) terugkeer naar kantoor aan als een uitgelezen moment om met elkaar stil te staan bij hoe je als team de samenwerking de komende tijd gaan vormgeven?
Hoe kunnen wij je helpen?
In een dagdeel nemen we de ruimte om weer fysiek met elkaar te verbinden na een lange tijd online. Daarna nemen we jou en jouw team mee in de effecten van op afstand werken op de performance van het team. We staan stil bij een (hernieuwde) kennismaking zodat jullie weer vol energie aan deze nieuwe fase kunnen beginnen. We maken inzichtelijk welke verschillen en overeenkomsten er zijn in het team over o.a. purpose, besluitvorming, samenwerking en rituelen.
Na dit dagdeel heeft jouw team een set aan concrete afspraken die jullie helpen effectief samen te werken. Alle teamleden weten wat er in de samenwerking van hen verwacht wordt.
Voor wie?
- Voor teams die zich willen voorbereiden op de (gedeeltelijke) terugkeer naar kantoor.
- Voor groepen van max. 8 leidinggevenden die willen weten hoe ze hun team kunnen voorbereiden op de (gedeeltelijke) terugkeer naar kantoor
Wil je vrijblijvend informatie over de workshop hybride samenwerken, neem dan contact met ons op via: info@gooiconsult.nl.