Sales is een vak

Optimaliseer jouw Salesorganisatie voor Succes
Succesvolle sales draait niet alleen om het beheersen van een aantal slimme verkooptechnieken. Het vereist een andere mindset – een focus op het écht begrijpen van de behoeften en wensen van klanten. Onze op maat ontwikkelde Sales programma’s zijn erop gericht om sales professionals te ontwikkelen tot waardevolle adviseurs die klanten begeleiden bij het nemen van de juiste aankoopbeslissing.

Onze krachtige sales aanpak.

Bij het vormgeven van het beste programma voor jouw sales professionals besteden we aandacht aan:

We vertalen de bedrijfsstrategie naar concreet gedrag voor de salesprofessionals.

We meten en analyseren het gedrag van het salesteam en koppelen dit aan harde salesresultaten om inzichtelijk te maken welke aanpak het meest effectief is.

We leren salesprofessionals om de belangen van de klant centraal te stellen en oplossingen te bieden die bijdragen aan hun succes.*

We bevorderen een cultuur waarin sales, marketing, en productontwikkeling naadloos samenwerken om klanten te voorzien van de best mogelijke oplossingen.

We moedigen salesprofessionals aan om verantwoordelijkheid te nemen voor het hele verkoopproces en de bredere impact te zien van hun rol.

We leggen de nadruk op persoonlijk leiderschap, mindset en gedragsverandering om salesprofessionals te ontwikkelen tot zelfverzekerde, flexibele en succesvolle ambassadeurs.

We zorgen voor inzicht in de context van de klant, omdat dit belangrijker is dan alle productkennis. Het opbouwen van samenwerkingsverbanden en het inzetten van interne en externe resources om klanten verder te helpen is hierbij essentieel.

Spreek een Expert.

Wil je weten hoe we jouw salesorganisatie tot topprestaties brengen? Daag Twan uit voor een goed gesprek.

Wat zeggen onze klanten.

Inspiratie en artikelen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief.

helpend en niet helpend gedrag

Bij leiderschapsontwikkeling maken wij onderscheid tussen helpend gedrag en niet-helpend gedrag. Helpend gedrag is het gedrag wat we graag bij het leiderschap in de organisatie zien. Niet-helpend gedrag is gedrag wat, ondanks dat het vaak met de beste intenties wordt getoond, niet helpt maar waar men zich meestal niet bewust van is. Omdat niet-helpend gedrag de effectiviteit van het leiderschap negatief beïnvloedt, besteden wij in onze leiderschapsprogramma’s ook aandacht aan het “ontleren” van niet-helpend gedrag en vergroten we zo de effectiviteit van het programma.

Ben jij opzoek naar een website webshop of e-learning?

Website

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

Webshop

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

E-learning

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.