Nieuwe whitepaper: Feedback is geen cadeautje

Whitepaper feedback is geen cadeau
Whitepaper feedback is geen cadeau

Nieuwe whitepaper: Feedback is geen cadeautje

Wordt jou wel eens gevraagd om feedback te geven aan een collega? Hoe vind je het om feedback te geven? En hoe reageert de collega daar op? Wij krijgen van onze klanten vaak de vraag om een feedback training te geven, waarbij de gedachtegang is dat als mensen elkaar vaker en beter feedback geven, zij meer leren en betere resultaten neerzetten. De praktijk blijkt toch weerbarstiger….de eerste persoon die feedback als een cadeautje ervaart moeten wij nog tegenkomen….Wat komt er nou eigenlijk kijken bij een feedback training die écht werkt? In de whitepaper “feedback is geen cadeautje” delen we onze inzichten. Vraag nu aan via onderstaande button.

Gerelateerde artikelen

helpend en niet helpend gedrag

Bij leiderschapsontwikkeling maken wij onderscheid tussen helpend gedrag en niet-helpend gedrag. Helpend gedrag is het gedrag wat we graag bij het leiderschap in de organisatie zien. Niet-helpend gedrag is gedrag wat, ondanks dat het vaak met de beste intenties wordt getoond, niet helpt maar waar men zich meestal niet bewust van is. Omdat niet-helpend gedrag de effectiviteit van het leiderschap negatief beïnvloedt, besteden wij in onze leiderschapsprogramma’s ook aandacht aan het “ontleren” van niet-helpend gedrag en vergroten we zo de effectiviteit van het programma.

Ben jij opzoek naar een website webshop of e-learning?

Website

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

Webshop

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

E-learning

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.