Rick de Rijk

eigenaar van Gooiconsult | passie voor resultaat van leren | vader van twee | internationale blik | skifanaat | motorrijder | doener/beschouwer

Vanuit nieuwsgierigheid ga ik met klanten in gesprek. Daarbij neem ik mijn ervaring “gratis” mee. Als de klik ontstaat en er een waarachtige vraag is dan mobiliseer ik met plezier collega’s om mee te helpen bij het formuleren van een oplossing. Oplossing die werken in JOUW organisatie. Na iedere stap die we samen zetten kijken we of we nog naar het resultaat toe bewegen. Zo niet? Dan passen we de aanpak aan. Zo wel? Dan laten we het resultaat zien. Ik ben daarin het liefst de vertrouwde adviseur die als challenger met je samenwerkt. Praktisch en klantgericht.

Contact

helpend en niet helpend gedrag

Bij leiderschapsontwikkeling maken wij onderscheid tussen helpend gedrag en niet-helpend gedrag. Helpend gedrag is het gedrag wat we graag bij het leiderschap in de organisatie zien. Niet-helpend gedrag is gedrag wat, ondanks dat het vaak met de beste intenties wordt getoond, niet helpt maar waar men zich meestal niet bewust van is. Omdat niet-helpend gedrag de effectiviteit van het leiderschap negatief beïnvloedt, besteden wij in onze leiderschapsprogramma’s ook aandacht aan het “ontleren” van niet-helpend gedrag en vergroten we zo de effectiviteit van het programma.

Ben jij opzoek naar een website webshop of e-learning?

Website

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

Webshop

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

E-learning

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.