Infographic performance op klantgesprekken

Deze infographic toont de performance van adviseurs op de klantgesprekken

In dit voorbeeld ontwikkeltraject zijn performance scans ingezet om de kwaliteit van klantgesprekken te meten. Een gesprekscoach heeft daarbij een klantgesprek van een adviseur geobserveerd en beoordeeld op basis van vastgestelde gedragscriteria. Aan het eind van het ontwikkeltraject is opnieuw een performance scan gedaan om het effect te meten.

Doel van het ontwikkeltraject is de klanttevredenheid te verbeteren door de kwaliteit van klantgesprekken en de dienstverlening te verbeteren. 3-6 maanden na afloop van het ontwikkeltraject wordt de impact gemeten van het ontwikkeltraject op deze doelstelling.

Bekijk hier de voorbeeld infographic

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.