Daphne de Vries

Business manager | levensgenieter | reisverslaafd | hardloper | boekenwurm | creatief

Elke dag vraag ik me af hoe wij als organisatie ons succes kunnen optimaliseren. Hoe kunnen mijn collega’s hun beste werk leveren zodat wij de meeste impact kunnen maken bij onze klanten en deelnemers. Ik vind het heerlijk om na te denken hoe de dagelijkse bedrijfsvoering nog soepeler en efficiënter kan, welke uitdagende doelen wij onszelf stellen en wat is er nodig om deze te behalen. Hoe kunnen we hierop rapporteren, analyseren maar natuurlijk ook de talenten van onze collega’s ontwikkelen en met veel plezier samenwerken. Ik houd van de afwisseling en veelzijdigheid en hoe ik vanuit mijn rol op zo veel plekken kan bijdragen. Al meer dan 20 jaar kan ik mezelf steeds opnieuw uitvinden binnen onze organisatie, altijd in beweging en lekker dynamisch.

Contact

helpend en niet helpend gedrag

Bij leiderschapsontwikkeling maken wij onderscheid tussen helpend gedrag en niet-helpend gedrag. Helpend gedrag is het gedrag wat we graag bij het leiderschap in de organisatie zien. Niet-helpend gedrag is gedrag wat, ondanks dat het vaak met de beste intenties wordt getoond, niet helpt maar waar men zich meestal niet bewust van is. Omdat niet-helpend gedrag de effectiviteit van het leiderschap negatief beïnvloedt, besteden wij in onze leiderschapsprogramma’s ook aandacht aan het “ontleren” van niet-helpend gedrag en vergroten we zo de effectiviteit van het programma.

Ben jij opzoek naar een website webshop of e-learning?

Website

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

Webshop

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

E-learning

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.